Bayrampaşa Belediyesi, ilçedeki engelli vatandaşların yaşamına dokunmaya ve onları eğlendirmeye devam ediyor. Fizik Tedavi ve Engelliler Merkezi’nin organize ettiği toplu doğum günü partisi, engellilerin yüzünü güldürdü.
İstanbul Bayrampaşa Belediyesi, engelli vatandaşları mutlu eden anlamlı bir etkinliğe imza attı. İlçedeki engelli bireyler, Fizik Tedavi ve Engelliler Merkezi tarafından düzenlenen toplu doğum günü partisinde bir araya geldi.
Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte doğum günü pastaları kesildi, oyunlar oynandı, engelli bireyler gönüllerince eğlendi. Etkinliğe Bayrampaşa Belediye Başkan Yardımcısı Faruk Layık da katılarak engellilerin mutluluğuna ortak oldu.
Partiye katılan vatandaşlar, kendilerini özel hissettiklerini ve bu tür etkinliklerin moral ve motivasyonlarını artırdığını dile getirdi. Belediye yetkilileri, ilçedeki engelli bireylerin yaşam kalitesini yükseltmeye yönelik sosyal projelerin devam edeceğini açıkladı.
Her birey özel anlayışıyla hareket ettiklerini belirten Başkan Yardımcısı Layık, “Bugün buradaki mutluluğu görmek bizim için en büyük hediye” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GENEL
29 Haziran 2026GÜNDEM
29 Haziran 2026TÜMÜ
29 Haziran 2026GÜNDEM
29 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
29 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
29 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
29 Haziran 2026
1
Karşıyaka’da sağlıklı yapılaşma için ortak akıl buluşması
445 kez okundu
2
Milli İrade Meydanı çocuklarla dolup taştı
227 kez okundu
3
Çocuklar eğlenceye doydu
185 kez okundu
4
27. Uluslararası Bayındır Çiçek Festivali’nin Programı Belli Oldu
173 kez okundu
5
Ahmet Ümit’in Dev Eseri Ekranlara Taşınıyor: İstanbul Hatırası’nın Çekimleri Başladı
133 kez okundu