23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında Bakırköy’de düzenlenen “Milli Egemenlik Yürüyüşü”, bando eşliğinde Ebuzziya Caddesi’nden başlayıp Cumhuriyet Meydanı’na uzandı. Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu’nun da katıldığı yürüyüşün sonunda kalabalık hep birlikte “Andımızı” okudu.
Bakırköy’de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında düzenlenen “Milli Egemenlik Yürüyüşü”, yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu ve yüzlerce Bakırköylü’nün yer aldığı kortej, bando eşliğinde Ebuzziya Caddesi’nden yürüyüşe geçti. Türk bayrakları ve marşlar eşliğinde ilerleyen kortej, Cumhuriyet Meydanı’na ulaştığında meydanı dolduran vatandaşlar tarafından coşkulu bir şekilde karşılandı. Meydanı dolduran kalabalık, hep bir ağızdan “Andımızı” okudu. Yürüyüşün ardından düzenlenen DJ performansı ile 23 Nisan kutlamalarında coşku tavan yaptı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GENEL
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026TÜMÜ
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026
1
Karşıyaka’da sağlıklı yapılaşma için ortak akıl buluşması
443 kez okundu
2
Milli İrade Meydanı çocuklarla dolup taştı
225 kez okundu
3
Çocuklar eğlenceye doydu
180 kez okundu
4
27. Uluslararası Bayındır Çiçek Festivali’nin Programı Belli Oldu
173 kez okundu
5
Ahmet Ümit’in Dev Eseri Ekranlara Taşınıyor: İstanbul Hatırası’nın Çekimleri Başladı
130 kez okundu