Maltepe Belediyesi’nin kadın sağlığına yönelik farkındalık çalışmaları kapsamında menopoz belirtilerini tanıma ve baş etme yöntemleri anlatıldı.
Maltepe Belediyesi’nin kadın sağlığına yönelik farkındalık çalışmaları devam ediyor. Başıbüyük Kadın Danışma ve Sosyal Yaşam Merkezi’ndeki kadınlara “Menopozu Anlamak: Bilinçli, Güçlü ve Sağlıklı Bir Geçiş” semineri düzenlendi.
‘MENOPOZ HASTALIK DEĞİL, HAYATIN NORMAL BİR EVRESİ’
Seminerde kadınlara menopoz süreciyle ilgili bilgiler aktaran Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Begüm Kırık, menopozda görünen ve görünmeyen belirtilerin ev içi yüklerin, kuşak çatışmasının, iş yaşamının ve anlaşılamayışın görünmeyen sosyal yükler olduğuna işaret etti. Kırık, her kadının bedeninin farklı olduğuna dikkat çekerek araştırmalara göre kadınların yüzde 20’sinin bu dönemde hiçbir rahatsızlık hissetmediğini söyledi.
Kırık, menopoz sürecinde sağlıklı beslenmenin önemine dikkat çekerek rutin kontrollerin aksatılmamasını hatırlattı. Seminer, Kırık’ın katılımcıların sorularını yanıtlamasının ardından sona erdi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GENEL
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026TÜMÜ
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
28 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
28 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
28 Haziran 2026
1
Karşıyaka’da sağlıklı yapılaşma için ortak akıl buluşması
444 kez okundu
2
Milli İrade Meydanı çocuklarla dolup taştı
227 kez okundu
3
Çocuklar eğlenceye doydu
185 kez okundu
4
27. Uluslararası Bayındır Çiçek Festivali’nin Programı Belli Oldu
173 kez okundu
5
Ahmet Ümit’in Dev Eseri Ekranlara Taşınıyor: İstanbul Hatırası’nın Çekimleri Başladı
133 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.