Vodafone Sultanlar Ligi’nde Bursa’yı temsil eden tek takım olan Nilüfer Belediyespor Eker Kadın Voleybol Takımı, sezon kapanışı kapsamında Gölyazı’da kahvaltıda buluştu.
Nilüfer Belediyespor Eker Kadın Voleybol Takımı, Gölyazı’da bir araya geldi. Nilüfer Belediye Başkan Vekili Günce Çelik, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Emre Karagöz ve Nilüfer Belediyespor Kulüp Başkanı Muharrem Or’un katıldığı kahvaltıda oyuncular ve teknik heyet de yer aldı.
Emre Karagöz, Nilüfer’in bir spor ve sporcu kenti olduğunu vurgulayarak gösterdikleri çaba için tüm takıma ve teknik ekibe teşekkür etti.
Muharrem Or ise sezon boyunca sahada ter döken sporculara ve katkıları için teknik ekibe teşekkür etti. Nilüfer’e yaraşır bir mücadeleyle ligde yer aldıklarını dile getiren Or, voleybolun gelişimine her zaman katkı sunmaya devam edeceklerini ifade etti.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GENEL
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026TÜMÜ
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026
1
Formula 1® İstanbul’a Geri Dönüyor
104 kez okundu
2
Konya Büyükşehir Belediyespor Farklı Branşlarda Elde Ettiği Başarılarla Adından Söz Ettiriyor
70 kez okundu
3
Genç Sporcular İstinye’de Satranç Turnuvasında Buluştu
70 kez okundu
4
Çeşme’den Ankara’ya bisiklet tutkunları için kaçırılmayacak 8 gün!
61 kez okundu
5
Bilgievleri ve Saygınlar bowling pistinde buluştu
56 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.