Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Basketbol Süper Ligi’ne yükselen Çayırova Belediyesi Basketbol Takımı’nı kutladı.
Çayırova Belediyesi Basketbol Takımı, Türkiye Basketbol Ligi 2025–2026 sezonunun son maçında MKE Ankaragücü’nü yenerek ligi lider tamamladı. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Basketbol Süper Ligi’ne yükselerek kentimizin gururu olan Çayırova Belediyesi Basketbol Takımı’nı kutladı. Sosyal medya hesabından bir kutlama mesajı yayımlayan Başkan Büyükakın, “Türkiye Basketbol Ligi 2025–2026 sezonunu zirvede tamamlayarak şampiyonluğa ulaşan Çayırova Belediyesi Basketbol Takımımızı gönülden tebrik ediyorum” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GENEL
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026TÜMÜ
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026BİLİM & TEKNOLOJİ
22 Haziran 2026
1
Formula 1® İstanbul’a Geri Dönüyor
104 kez okundu
2
Konya Büyükşehir Belediyespor Farklı Branşlarda Elde Ettiği Başarılarla Adından Söz Ettiriyor
70 kez okundu
3
Genç Sporcular İstinye’de Satranç Turnuvasında Buluştu
70 kez okundu
4
Çeşme’den Ankara’ya bisiklet tutkunları için kaçırılmayacak 8 gün!
61 kez okundu
5
Bilgievleri ve Saygınlar bowling pistinde buluştu
56 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.